Baby Born patronen

  • parelke

    graag had ik patroontjes van baby born

    met dank parelke

  • Linda

    Beste Mensen,

    Jullie zullen wel denken goh daar is er weer 1 die patronen zoekt.

    Inderdaad, maar ik zoek ze niet voor de baby born pop zelf.

    Want daar is mn dochtertje nog veel te. klein voor, ze is pas 10 weken.

    Maar het punt is, dat ze 12 weken te vroeg geboren is en nu dus 39 cm is en 1580 gram.

    We hebben 3 pakjes maatjes 42 uit Duitsland, maar die heb ik heet moeten wassen en dan nog eens in de droger moeten doen.

    Maar zijn nog te groot. Maar ze moet iets aan…. Dus dat is veel wassen momenteel.

    Nu kreeg ik dus een tip om eens te proberen met baby born patroontjes of andere vanaf 39 cm.

    Maar zoek die maar eens op… Ik zou helemaal niet weten waar.

    Dus ben ik gaan googlen en kwam dus hier uit.

    Ik had in de winkel al een setje kleertjes in mn handen, maar daar zat zoveel tierelantijntjes op.

    En het is niet eens geschikt om een baby aan te doen.

    Dus nu ben ik opzoek naar Baby born partronen vanaf 39 cm voor een meisje, jongens patronen zijn ook welkom. (die proberen we dan wel aan te passen).

    Het lijkt me een uitdaging om zelf eens aan de slag te gaan, al is t maar om uit te proberen.

    Dan kunnen we zelf de kleuren en t stof nog kiezen ook, en de tierelantijntjes?

    Die kunnen we natuurlijk weglaten, want dat hoeft voor mij niet.

    Het zou leuk zijn om bv patronen te hebben voor:

    Rompertjes, jurkjes, shurtjes, broekjes, joggingpakjes, jasjes etc etc….

    Patronen voor groter dan 39 cm zijn ook van harte welkom want dan kan ik er een paar in voren maken.

    Zodat we die dan later weer aan kunnen doen.

    Totdat we bv maatje 44 aan kunnen doen, want dat is t kleinste maatje hier in NL.

    Dit is geen onzin berichtje, maar echt waar.

    Ik zou t zo leuk vinden als we ons dochtertje passende kleertjes kunnen aandoen.

    Op internet is veel prematuur kleertjes te koop (echt voor veel geld), alleen vindt ik t meeste nog niet mooi…..

    Ik hoop dat er iemand is die me helpen wil, ik wil de kopieerkosten en verzendkosten graag vergoeden.

    Lieve groetjes Linda

  • D.Wilemsen

    Hoi Linda,

    Hier zijn leuke patroontjes, te koop.

    http://members.multimania.nl/katrijntje/prod01.htm

    onderin staan nog een aantal boekjes.

    http://www.wollyonline.nl/

    En deze zijn erg leuk.

    Groetjes, Damaris

  • lilian

    ik zoek baby borne breipatroen maak niet uit welke is voor mijn dochtertje van 6 jaar oud gr lilian

  • Patricia van de Veerdonk

    hoi hoi christianne

    ik heb wel interesse in de zwemkleding en andere patroontjes .

    wat wil je kwijt en wat wil je er voor terug.

    groetjes patricia

  • Linda

    sorry kan mn berichtje niet verwijderen, maar is perongeluk dubbel geplaatst.

    Groetjes Linda

  • Linda

    Ik ben opzoek naar baby born patronen, voor mn eigen dochtertje.

    Ze is prematuur geboren en maatje 42 (uit duitsland) is inmiddels te klein en maatje 44 (uit NL) is nog te groot.

    Daarom ben ik opzoek naar de patronen zodat mn moeder zelf kleertjes voor dr maken kan.

    Dan kunnen we zelf de kleuren en stof uitzoeken en dingen eraf laten wat we niet mooi vinden,

    Wie o wie kan ons ermee helpen????

    Lieve groetjes Linda

  • miepvaneck

    Ik zoek haak of breipatronen voor baby born

  • femke

    Hoi Marjolein,

    Op de breikraam.nl kun je patronen vinden en kopieren naar word.

    Kost niets.

    Succes Femke

  • Anne-Marie

    Heeft iemand een goed BB onderbroekje om te hake of te breien. De meeste patronen zitten bij het kruis zo raar gebubbeld, Hoop, dat iemand mij kan helpen. Doei