afscheidscadeautjes

  • Linnepin

    Hallo allemaal,

    Ik neem als leidster afscheid op een kinderdagverblijf. Ik wil graag een leuk origineel cadeautje voor de kinderen en voor de leidsters. Ik wil mischien sleutelhangers maken, maar mischien weten jullie iets.

    Graag niet te duur, want het zijn behoorlijk veel kinderen en leidsters

    Linnepin

  • Marion

    Als het om een boel kinderen gaat kun je dan niet beter een cadeautje voor de groep kopen. (boek, cd, iets wat ze graag willen hebben ofzo)

    Of een zakje vergeet - mij - nietjes met een foto van jou erop en een persoonlijke boodschap.

    Ik weet niet of jullie overdracht schriftjes hebben? daarin een persoonlijke boodschap

    Voor leidsters: Eigenlijk heb ik als een leidster iets gaf, altijd iets van een plant gekregen dus daarin kan ik je niet helpen

    gr. Marion

  • M. de Winter

    Ik heb wel een leuk idee. Vorig jaar liep ik stage in een kleuterklas en als afscheid gaf ik Mickey Mouse-koppetjes gevuld met snoepjes (of wil je echt iets blijvends geven?).

    Voor de koppetjes heb je nodig: zwart karton en een groot koffiefilterzakje. Het filterzakje is het gezicht, van het zwarte karton maak je de oren (aan een stuk)en die plak je op het gezicht. Je tekent de ogen, neus en mond, en via de achterkant kun je de zakjes vullen. Succes gegarandeerd!!Linnepin schreef:

    >