activiteiten met ouderen

  • Silvana

    zou je mij de activiteiten lijst ook willen sturen ??

    silvana_essers_991@hotmail.com.

    Bvd

    Silvana

  • Kristal

    Hoi,

    Zeer handig zo'n lijstje, kan je mij ook jouw lijstje e-mailen? Uiteraard als ik ook ideeen heb, zal ik jou deze e-mailen. Mijn e-mailadres is bergkristal@gmail.com

    Alvast bedankt!

  • verhelst nancy

    prachtige activiteit

    werd met veel enthousiasme onthaald door demente bejaarden

    doe stage bij demente bejaarden en iedere namiddag moet ik een activiteit uitvoeren is het mogelijk om die lijst van meerdere activiteiten te krijgen a.u.b.

    zou zeer gelukkig zijn want mijn inspiratie geraakt stilletjesaan op

    alvast hartelijke dank mijn email is stefaan.decloedt@telenetbe

  • nancy

    beste youness

    ik doe stage bij demente ouderen

    zou het mogelijk zijn deze lijst door te mailen

    zou er heel gelukkig mee zijn

    want moet elke middag activiteit doen en inspiratie geraakt op

    alvast hartelijke dank

  • Mirella

    Hoi, ik werk sinds kort op de dagbehandeling met licht dementerende en op de pg.

    Nu zag ik dat sommige mensen een lijst hebben met activiteiten zouden jullie mij deze toe willen sturen jullie helpen mij hier echt mee.

    Alvast bedankt

    Mirella

  • maksu

    wil iemand mij ook de activiteiten lijst mailen, ik kan echt geen activiteit meer verzinnen:(

  • Karin

    Beste Younnes,

    Ik zie dat dit al een heel oud bericht is, maar ik vroeg me af of jij nog een lijst hebt met activiteiten. Wellicht is hij nu wel veel langer :)

    Groetjes en alvast bedankt!

    Karin

  • Es

    Bij meerdere reacties lees ik dat het moeilijk is om wat te bedenken voor ouderen. Wie is hier nu de spw-er of Abér?

    Je kunt themagerichte activiteiten organiseren of themaweken en er is veel te vinden via internet.

  • Ilse Remmert

    Hai Angele,

    Ik weet niet waar je woont in Nederland want dat stond er iet bij. Ik heb een creativiteitscentrum in Hengelo (ov) en geef workshops voor groepen waaronder ook ouderen.

    Als je in de buurt van Hengelo woont dan nodig ik je uit om eens een kijkje te komen nemen.

    Ga naar mijn website www.ildecora.com om een kijkje te nemenen als je wilt komen ben je van harte welkom

    Succes met je studie

    ILse

  • sanne

    hey

    Ik wil die activiteitenlijst ook wel. ben aant studeren voor ergo, en heb nu vakantiewerk in een RVT en vind het heel moeilijk om met deze personen een activiteit te doen.

    x