activiteiten met ouderen

  • Soumaya

    Hallo Younnes

    Zou je mij ook die lijst door kunnen mailen van activiteiten

    als dat geen moeite is.

    Bij voor baat dank.

    Soumaya.

  • Klaas van Twillert

    Ik las dat Younnes een lijst had met activiteiten, ik zou deze ook graag willen hebben. Wil je me die opsturen ajb?

    Alvast bedankt!

    Klaas

  • Lilian v/d Velden -Penders

    Mijn naam is Lilian v/d Velden-Penders. Ik ben een aantal jaren geleden begonnen met mijn kledingzaak, speciaal gericht voor ouderen.Ik organiseer samen met de activiteiten ter plaatse een Modeshow ,waar de bewoner en ook vrijwilligers van bij U in huis de hoofdrol spelen.Door met de mensen bij U in huis samen te werken ontstaat een gemoedelijke sfeer.Na de modeshow kunnen de bewoners en familieleden kleding aankopen. Dit is tevens een service verlenen aan de bewoners en familie die dit zeer op prijs stellen.

    Doordat ik met andere collega`s samenwerk kan ik ook voor schoenencollectie en sierraden zorgen.

    En als er geen interesse is voor de modeshow ,dan is het winkelen aan huis die dag.

    Uit onze ervaring weten wij dat de bewoners die goed ter been zijn een modeshow heel leuk vinden,maar bewoners die hulpbehoevend en aangewezen op familie zijn voor aankopen te doen ,geven de voorkeur aan “winkelen aan huis”. Mijn voorkeur is de modeshow.

    Onze collectie bestaat uit dames en heren bovenkleding ,ondergoed en nachtkleding

    Wilt U meer informatie mail of bel naar Penders Fashion Nieuwstraat 62 Hoensbroek 6431KV Tel:06-28993148 email:renevdv@bedsl.be

    Contact persoon prive:Lilian van der Velden-Penders Ganzepoel 18 3620 Lanaken Tel:0032-89731405

  • maaike

    hoi,

    ik werk in een woonzorgcentrum en daar zijn we bezig om met mensen activiteiten te doen, nou hebben we al veel zelf verzonnnen maar mijn creative geest houd hier echt op. heeft iemand goede ideen want eigenlijk niks mag kosten!

    ik las dat Younnes een lijst had zou ik die ook kunnen krijgen?

    Groetjes maaike

  • dina

    Beste Younes,

    Zou u mij die lijst ook willen sturen?;)

    loop namelijk ook stage met ouderen en moet wekelijks activiteiten uitvoeren… en aangezien u een lijst met activiteien heb zou dat voor mij makkleijker zijn…

    dus als je me wil ehlpen om die lijst te sturen graag!!

    alvast bedankt!

    groetjes Dina

  • Laura

    younnes Schreef:

    ——————————————————-

    > Je kan eventueel met ze gaan kaarten of dammen dat

    > vinden volwassenen waak leuk.

    >

    > voor nog meer info moet je me mailen ik heb een

    > lijst

    Hoi younnes,

    Ik Ga in september de opleiding Verzorgende IG doen, ook daar moet ik dadelijk activiteiten gaan bedenken.

    Ik ga nu al beginnen met vakantie werk daar.

    Ik zou het fijn zijn als je mijn de lijst ook zou willen sturen.

    Zou ik super vinden :) !

    Mijn email ; lauravankampen86@hotmail.com

    Alvast super bedankt..

    Groetjes

    Laura

  • geesje

    Hallo Younnos, zou je mij de lijst met activiteiten voor ouderen ook toe kunnen sturen, ben werkzaam bij een dagopvang voor ouderen en doe ook activiteiten, maar op gegeven moment ben je uitverzonnen.

    alvast bedankt, gr geesje

  • Van de wiele jan

    younnes Schreef:

    ——————————————————-

    > Je kan eventueel met ze gaan kaarten of dammen dat

    > vinden volwassenen waak leuk.

    >

    > voor nog meer info moet je me mailen ik heb een

    > lijst

    Hallo is het mogelijk voor zo een activiteit lijstje door te sturen alvast veel dank

  • jamila

    Hallo younnes!!!

    zou je aan mij die lijst ook willen sturen…. ik werk op een dagopvang en moet elke dag een andere activiteit met de ouderen uitvoeren.

    alvast bedankt

    jamila

  • Astrid

    Hallo Younnes

    ik ga per 1 november werken als medewerkster recreatie ruimte en ab in een en zoek allereli leuke activiteiten om te gaan doen.

    Kun je mij die lijst ook toe mailen.

    Dank je wel voor je hulp.

    Groetje Astrid