activiteiten met ouderen

  • joop.leeman

    Het spreekwoorden en gezegdenspel is erg leuk, zie www.joco-beheer.nl

    veel succes met je studie

  • patricia_

    Hallo!!

    Ik volg een opleiding spw ik heb een proeve op school met ouderen ik moet 2 activiteiten uitvoeren, zou je misschien een paar leuk activiteiten naar mij toe kunnen sturen alvast bedank Patricia

  • Mahart

    Hoi….

    ik loop stage bij een verpleeghuis …. ik moet een ondersteuningsplan maken .. heeft iemand voorbeeld van mij ?

  • Hatice

    Ik wil graag ook de lijst i.v.m m'n stage?? is dit mogelijk?

    BvD

  • eduward

    hallo,

    ik werk op een zorgboerderij met ouderen.

    weet u misschien ook iets leuks om met 80 plussers te doen.

    veelal mannen.

    al vast bedankt.

  • Samantha

    HHallo, Younnes ik las dat je een lijst had met allemaal activiteiten die je kunt doen met ouderen zou je mss die naar mij willen sturen?

    Groetjes Samantha

  • Krisja

    Hallo Angele,

    Ik werk zelf in een zorgcentrum.

    Ouderen vinden het heel erg leuk om spelletjes te doen.

    Dat is misschien wel een leuke activiteit voor jou, bijvoorbeeld kaarten of mens erger je niet.

    Ook kun je bijvoorbeeld gaan handwerken, dan zit ik te denken aan iets leuks maken, bijvoorbeeld potten bakken?

    Of ga wat lekkers met ze maken, bijvoorbeeld speculaas poppen versieren.

    Groetjes Krisja.

  • niekske1989

    Hallo allemaal!

    Ik ben nieuw hier!

    Ik loop nu stage bij ouderen (pg en somatiek) als activiteitenbegeleiding.

    Dat bevalt me erg goed!

    Ik was op internet rond aan het kijken voor activiteiten, vind het erg jammer dat hier in verhouding tot de doelgroep kinderen erg weinig over te vinden is.

    Heeft er iemand misschien tips waar ik zou kunnen zoeken??

    Ik las dat Younnes een lijst had met activiteiten, ik zou deze ook graag willen hebben, maar ik ben hier nog niet zo thuis in dit forum.

    Groetjes niekske1989

  • niekske1989

    Hallo allemaal!

    Ik ben nieuw hier!

    Ik loop nu stage bij ouderen (pg en somatiek) als activiteitenbegeleiding.

    Dat bevalt me erg goed!

    Ik was op internet rond aan het kijken voor activiteiten, vind het erg jammer dat hier in verhouding tot de doelgroep kinderen erg weinig over te vinden is.

    Heeft er iemand misschien tips waar ik zou kunnen zoeken??

    Ik las dat Younnes een lijst had met activiteiten, ik zou deze ook graag willen hebben, maar ik ben hier nog niet zo thuis in dit forum.

    Groetjes niekske1989

  • berendje

    ik doe ook spw en zit nu op een zorgboederij voor ouderen wie kan mij helpen met ideeën voor activiteiten voor ouderen

    ik las dat younnes een lijst heeft zou je mij die ook willen sturen alvast bedankt.