activiteiten met ouderen

  • Pim

    Hoi Allen,

    Vind met name het idee van Lilian v/d Velden-Penders erg leuk en creatief. Is weer eens iets anders dan kaarten, dammen of bingo :S.

    In dat kader wil ik nog een leuke optie opperen. Een scootmobiel rijden activiteit (:D (:P) . Ik werk namelijk voor een scootmobielbedrijf genaamd Quingo scootmobielen en wij bieden gratis proefritten aan. Dit is meestal voor een gezin of alleenstaande maar dit kan ook in de vorm van een groepsactiviteit. Er komt dan een adviseur die alles kan vertellen over de scootmobiel en de scootmobielmarkt. Hij neemt ook scootmobielen mee zodat de mensen deze zelf een keer kunnen proberen.

    Lijkt je het leuk om een keer een originele activiteit als scootmobiel rijden te organizeren neem dan gerust even contact op via onderstaande gegevens.

    Groetjes,

    Pim Moolenaar

    Quingo Scootmobielen

    Email: pim@quingoscooters.nl

    Tel: 0499 58 2834

  • angelique

    zou ik mischien ook sw activiteiten lijst mogen ontvangen. mvg angelique

  • angelique

    Was ik mijn e-mail vergeten voor de activiteitenlijst

    keesenangelique@home.nl

  • adrielle

    Zou je me de lijst ook kunnen doorsturen dankje grtjs adrielle

  • Harie Goessens

    Hallo Younnes,

    Zou het mogenlijk zijn mij een lijst van activiteiten voor ouderen toe te sturen.Woon in woonzorgcomplex en wilen voor enkele dagen per week een of andere activiteit met de bewoners gaan doen het is alleen de vraag welke .Als het niet te veel moeite kost dan graag een lijst naar e-mail adres hhmgoessens@hetnet.nl Alvast bedankt voor de moeite.

  • pietje puk

    doe het spel dat ze zo lang mogelijk een woord moeten onthouden :D

    en wie wint krijgt een stukje taart :D vinden ze lekker

  • beritan

    hello als u lijst heeft kunt u me op sturen ik heb heel erg nodig ik hoop graag van u horen.

    gr,beritan

  • juul

    Eten is heel erg belangrijk voor ouderen en helemaal voor buitenlandse mensen!

    Een idee om een keertje turks te koken samen met hen?

    Vraag ze van te voren zelf of ze nog ideeeën hebben…en bereidt je voor dat je het vraagt voor door al wat turkse traditionele gerechten op te zoeken. Er komt dan veel meer los bij de ouderen en wie weet kom je samen tot een idee…..sucses!

  • wout67

    zou graag de activiteien lijst oom willen ontvangen .B.V.D

    wout67@gmail.com

  • Charlina

    hallo

    ik ben opzoek naar een leuke activiteit om met de bewoners te doen, want ik loop namelijk stage.