patroon tas van fietsbanden

  • summer

    Hallo, wie heeft er voor mij een patroon waarmee ik een schoudertas van fietsbanden kan maken? Momenteel ben ik bezig met sieraden van fietsbanden maar zie ook tassen maar bij ons in de buurt(Bodegraven) worden nergens workshops erin gegeven.

    Dus als er iemand is die mij info e.d kan geven zou ik geholpen zijn.Alvast bedankt.

    groetjes Summer

  • Helga

    Helaas, een patroon heb ik niet voor je. Maar dat lijkt me niet zo moeilijk.

    Op bijvoorbeeld de site blogo.nl kun je een aantal patronen vinden.

    Neem er één die simpel is van vormgeving, dan komen de binnenbanden het best tot hun recht en zo flexibel zijn ze nou ook weer niet, dus eenvoudige vormgeving werkt het best.

    Op de site krejci kun je een aantal voorbeelden vinden van tassen. Ze zijn gestikt en gevoerd.

    Succes ermee!!

  • NOJRAM

    Hallo Summer,

    ik zag dat je op zoek bent naar een patroon voor een tas van fietsbanden in juli 2008. Ik weet niet of het je nog steeds bezig houdt, zo ja ik maak tassen van fiets en autobinnenbanden en maak ook in opdracht.

    Ik zou heel graag workshops willen geven, want het is mijn passie en die wil je delen met anderen, niet waar? Alleen is het materiaal er niet geschikt voor. Ik gebruik een tripple doorvoer vrije arm industriële naaimachine en ja die heeft niet iedereen :-)

    Je kunt een kijkje nemen op mijn site

    www.nojram.mysites.nl

    voor eigen inspiratie of misschien trakteer je jezelf op een tas van mij…….

    Wie weet ?!?

    groet NOJRAM

  • sanny viskaal

    Hallo Helga

    Ik weet niet welk model je zoekt ???

    groetjes sanny

  • henk hijdra

    Hallo ik ben henk hijdra en mijn vrouw Jacqueline heeft op de knutselbeurs in Haarlem een tasje gekocht van fietsbanden en vind dat fantastisch. Ze zou graag voor haar verjaardag een boodschappentas willen hebben, Zou dat mogelijk zijn dat jij die maakt en wat gaat dat kosten. Het gaat om een roale boodschappentas. Ik hoor het nog wel. met vriendelijke groet, Henk Hijdra.Tel. 06 51299943.

  • patricia baggel

    Hallo,

    Ik zit thuis in met zwangerschapsverlof en wil graag iets te knutselen hebben dus ik zou blij zijn met een patroon van iets van een fietsband.

    Groetjes

  • sylvia44

    gaarne zou ik graag een patroon van een tas die van kippengaas met binnenband van fietsen is gemaakt om in de tuin te zetten met een plantje erin

    hierbij mijn hartelijk dank.

    p.s voor eigen gebruik is dit.(heb ze ergens zien staan op een braderie ,maar wil graag zelf proberen om te maken.)

    ben een vrouw van in de zestig leuk als hobby?

    groetjes sylvia

  • Tina

    hallo

    Ik woon in Zwitserladne n hier wordt veel met zgn. “Blachen” (PVC) gekombineerd. Ik heb dit materiaal als eens met oude fietsbanden gekombineerd en wil nu graag weer een tas van oude fietsbanden naaien, zoek eigenlijk eens een ander patroon. Wie helpt me op weg? Kijk ook eens op Tinabags.blogspot.com

  • jopie

    ik ben de hele middag al aan het zoeken naar een patroon van fietsbanden heb een clubje in de winter ben nu aan het voorbereiden

    zijn allemaal 50 plus voor de gezelligheid.

    zou je mij kunnen helpen

    groetjes jopie

  • monique

    summer Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo, wie heeft er voor mij een patroon waarmee

    > ik een schoudertas van fietsbanden kan maken?

    > Momenteel ben ik bezig met sieraden van

    > fietsbanden maar zie ook tassen maar bij ons in de

    > buurt(Bodegraven) worden nergens workshops erin

    > gegeven.

    > Dus als er iemand is die mij info e.d kan geven

    > zou ik geholpen zijn.Alvast bedankt.

    > groetjes Summer