reparatie wersi wega orgel

  • Sabine

    Hallo,

    Wij zoeken iemand om een reparatie uit te voeren.

    Wij wonen in Vlaams-Brabant, België.

    En U?

    Groetjes,

    Sabine

  • Peter de Jong

    Goedemiddag,

    ben sinds 3 maanden in het bezit van een Wersi wega, heel blij mee. Vorige week leuk aan het spelen en opeens ging er 1 kanaal spetteren en daarna KNAL en gele rook uit de voet. Is er in de printplaat van de versterker(el30) EEN CONDENSATOR(35V 4700U) uit elkaar gespat! Deze heb ik vervangen(2x dus allebei) orgel weer opgebouwd en ik kon weer spelen, hoera. Echter de andere dag zet ik hem aan en heb alleen maar het witte licht boven de speeltafel, wat ik ook probeer niets doet het verder, wat kan dit zijn? Is er misschien een mogelijkheid dat ik met het orgel naar U kom?

    Hartelijke groeten van Peter de Jong

  • Harry Rouw

    Bert, Heb sinds vorig jaar een andere wersi met OX7, lifestyle en Goldengate Plus (met harddisk)

    Voor jouw orgel heb ik legio rhytmen, die ik je gratis ter beschikking wil stellen.

    Ik hoor van je.

    Harry

  • Bert van Wieren

    Hallo Harry,

    dat is een tijd geleden, laten we in contact komen.

    Mijn Mobiel is 06 1998 1028

    Venray T. 04785 87999

    Fijn en leuk je aanbieding, ik wil graag hiervan gebruik maken.

    Ook ben ik opzoek naar de 4 ontbrekende slaves.

    Inmiddels zijn de boxen versleten dus ook hier voor op zoek.

    Groeten aan een iedere en ik hoor graag van je.

  • bert van wieren

    Herr Freddy Schell van Wersie, Replay Service, het technisch hart van de oude Wersi orgels past mijn orgel aan voor € 1000,-

    Ze vinden het super dat het orgel van 1990 is.

    Hij zegt ik maak dan je orgel klaar in 8 uur op de laatste van de techniek en doe onderhoud ( akku's vervangen)

    ga er naar toe mogelijk zaterdag 16 november.

    Groeten van Bert\

    M 06 1998 1028

    T. 04785 87999

  • Richard

    Vraagje: Ik heb een digitale piano van Wersi. Helaas komt er geen geluid meer uit… De piano werkt voor 10-15 seconden en loopt dan vast. Het is net alsof er een condensator zichzelf oplaad en zodra die vol is, dan een soort sluiting veroorzaakt. Of dit strookt met het ontbreken van het geluid bij toetsaanslagen weet ik niet.

    Is er iemand, of kent iemand een persoon die goed is met elektra en/of de elcos kan doormeten? (En het ook wil natuurlijk)

    of misschien bekend is met het euvel en de gouden tip heeft!?

  • Splinter

    Richard

    Vraagje: Ik heb een digitale piano van Wersi. Helaas komt er geen geluid meer uit… De piano werkt voor 10-15 seconden en loopt dan vast. Het is net alsof er een condensator zichzelf oplaad en zodra die vol is, dan een soort sluiting veroorzaakt. Of dit strookt met het ontbreken van het geluid bij toetsaanslagen weet ik niet.

    Is er iemand, of kent iemand een persoon die goed is met elektra en/of de elcos kan doormeten? (En het ook wil natuurlijk)

    of misschien bekend is met het euvel en de gouden tip heeft!?

    Hi Richard,

    Misschien kan Sjaak van Oosterhout, firma Musifix, je helpen.

    Even Googlen zelf waar hij gevestigd is.

    Succes

    Splinter

    beheerder forum borduren.startpagina.nl/forum, poppenhuizen.startpagina.nl/forum , driewiel-en-dwergauto.startpagina.nl/forum, knutselen.startpagina.nl/forum, zorg.startpagina.nl/forum

  • Guido

    Hallo,

    Ik zoek onderdelen voor een wersi abacus ks1.

    Wie kan mij helpen.

    Contact via email guidovervoort@telenet.be

    Groetjes

    Guido

  • paula

    Anonymous

    hi kerel,

    mijn wersi orgel is er mee gestopt

    ik woon in noord brabant weet u iemand die het kan repareren

    ben zelf in eht bezit van een eigenbouw wersi atlantis sn-3, dus ken me aardig uit met de werking, klachten en opbouw van deze prima orgels.

    Bij enig interesse, laat het even weten middels een mailtje.

    ter info: ben niet commercieel, doe het puur en alleen uit hobby en om anderen te helpen.

    mvg.

    Harry

  • paula

    goede dag ik woon in noord brabant

    weet iemand een reparateur voor.mijn wersi orgel doet niets meer

    0620013149