reparatie wersi wega orgel

  • fredlinger

    hallo.

    Orgel doet opeens helemaal niets meer. Zoek een monteur of iemand die er ook verstand van heeft.Woon in Amsterdam.

    vrgroet FRED.

  • Harry Rouw

    hi kerel,

    ben zelf in eht bezit van een eigenbouw wersi atlantis sn-3, dus ken me aardig uit met de werking, klachten en opbouw van deze prima orgels.

    Bij enig interesse, laat het even weten middels een mailtje.

    ter info: ben niet commercieel, doe het puur en alleen uit hobby en om anderen te helpen.

    mvg.

    Harry

  • VDB

    Wij hebben een Wersi Omega, er is een knop die niet goed werkt ,en we zouden eens volledig willen latten nakijken ,kan dit ????En tegen welke prijs zou het kunnen?????? Vriendelijke groeten. VDB

  • myriam

    ik heb een wersi omega, en merk dat er een paar haperingen zijn, ondertussen, zoals het knopje wersi voice is ingedrukt, dan zijn de klanken op bepaalde momenten weg, en de toets do bij de hoogste octaaf blijft de toon geven als die ingedrukt is geweest, indien ik een keuze maak zoals bijvoorbeeld trompet of zo …. heb ik precies niet een een zuivere klank maar een dubbele klank, ik zou opgelucht zijn moest de orgel door een kenner eens een onderhoud krijgen en daardoor weer prachtig kan bespeeld worden, grtjs myriam

  • H.Ophof

    Hallo, ik repareer Wersi orgels, ik heb veel onderdelen.

    Waar woont U? mijn telfnr,0620949316.

    Groet Henk Ophof.Coevorden.

  • Hans Flietstra

    Goedendag. Kunt U ook een accu in de wersi Phonix zetten??? Dit zal wel gesoldeerd moeten worden. Weet U ook of het bovendeel eraf gehaald kan worden??

    groeten hans Flietstra

  • Harry Rouw

    Hallo Myriam

    Met alle plezier ben ik genegen om je klachten aan de werst te bekijken en mogelijk te verhelpen.

    Hopelijk ben je woonachtig in de oostelijke heft van Nederland.

    In afwachting van een spoedig berichtje via mail, verblijf ik met vriendelijke groet.

    Harry Rouw,

  • Bert van Wieren

    Hallo Harry,

    Vertel ze ook even dat je een ARCUS CD45 gebouwd heb, speel er nog steeds op.

    Groeten van Bert

  • Harry Rouw

    Hi Bert,

    Hartelijk dank voor deze responce. Helaas heeft mijn WERSI een klachtje, waar ik nog neit direct tijd voor heb gehad ivm. hobby (vliegen) en mijn bedrijf.

    Groetjes aan alle huisgenoten van ons beiden.

    Harry en Manja

  • Sabine

    Hallo,

    Wij wonen in Asse (Vlaams-Brabant in België).

    Waar kunnen wij terecht om ons Wersi Orgel te laten repareren?

    Alvast bedankt voor alle eventuele informatie.

    Mvg,

    Sabine