kartonnen taart doosjes

  • emy

    hoi allemaal pricela als ik het mag vragen mag ik ook de patroon van de punten taart graag mail het voor mijn

    bedankt en groetjes

  • miranda

    Hallo,

    Ik ben voor mijn bruiloft ook op zoek naar het patroontje voor taartdoosjes. Ik begreep op het forum dat u deze had. Zou u het patroontje aub naar mij toe willen sturen via de mail.

    Groetjes Miranda

  • Annemiek van Eendenburg

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar het patroon voor de taartdoosjes van een dubbele taard voor 20 personen.

    heeft iemand dat voor mij ?

    Groetjes Annemiek

  • ellen

    Ik ben op zoek naar patroon voor taart doos met losse punte.

    nu lees ik hier dat ze er wel zijn.

    wil iemand mij deze per amil sturen alvast heel erg bedankt

  • niekje

    Ben hard op zoek naar patroontjes voor kartonnen taartdoosjes, stuur svp allemaal u patroontjes toe. Dank jullie alvast namesns groep 3. Niekje

  • Karin Hofstra

    Ik ben op zoek naar een patroon van kartonnen taartdoosjes. Graag een taart van 12 stukjes.

    Alvast bedankt voor jullie reactie.

  • Esther van Dok

    Ik ben op zoek naar een voorbeeld van een kartonnen taartpunt van 16 punten. Kan iemand mij hieraan helpen? Voorbeelden van 12 punten en voor een bruidstaart van 24 stuks heb ik al.

    Bedankt vast voor jullie reactie.

    Esther

  • monique

    Hallo Esther,

    Ik zie dat jij patronen hebt van kartonnen taart puntjes voor 24 en 12 stukken in een taart. Zou jij me die door kunnen mailen, want ik ben er namelijk naar op zoek. Ik zou het super vinden als dit mogelijk is.

    Groeten Monique

  • Esther van Dok

    Beste Monique,

    Ik heb voor je punten van 12 en 24 stuks. De 24 stuks zijn meer doosjes die taps toelopen. Ik ben zelf nog op zoek naar een print/voorbeeld van platte punten van 24 stuks.

    Mocht je deze tegenkomen hou ik me aanbevolen.

    Stuur mij even een mail op mitjef@online.nl, want je e-mailadres is verborgen en kan niets naar je toezenden.

    Esther van Dok

    www.mitjef.nl

  • Anja

    Ik ben ook op zoek naar een patroon van kartonnen taartpunten van 12 en 24 doosjes, is er iemand die mij daaraan kan helpen. Alvast heel erg bedankt

    groetjes Anja