raamverf

  • es

    Welke verf moet ik hebben (hoe heet het)

    Waar kan ik dat kopen?

    Waar kan ik voorbeelden van plaatjes kopen?

    Hoe krijg ik het weer van mijn ramen af?

    Als je mij wil mailen dan moet je mijn email via dit berichtje ff vragen

    Bedankt

    es

  • Ingrid

    Als patroon kun je elke kleurplaat gebruiken.

    voor de verf kun je naar een hobby of verf zaak geen daar hebben ze het wel

  • jolanda

    met goede raamverf krijg je een soort sticker die er makkelijk weer af gaat,

    maar is het voor kinderen om een dagje lekker te kliederen, gebruik dan gewoon vingerverf en een goede raamkrabber (hema) dan is het ook zo weer schoon.

  • vivi

    hey, je kan er windowpaint voor gebruiken en is makkelijk te verwijderen is te koop in de hobbywinkel, hoop dat ik je heb kunnen helpen

    groetjes

  • mariska

    Er zijn ook speciale raamstiften te koop bij pipoos.

    Raamverf krijg je er heel goed af met mussel glas cleaner

  • ellen

    Je moet gewoon plakaatverf kopen, dat is het goedkoopst, bij Hema of speelgoedwinkel hebben ze vaak potjes met verschillende kleurtjes in 1 doos.

    Vermeng de verf op een bordje met een druppeltje of meerdere druppeltjes afwasmiddel, dan krijg je het heel gemakkelijk weer van je ramen af met gewoon een spons met water.

    Ik heb heel veel op ramen geschilderd (vroeger aktiviteitenbegeleidster en nu moeder van 2 kleintjes) en dit werkt echt het best. Windowcolor is in vergelijking onwijs duur.

    sukses, groetjes Ellen

  • essie

    je hebt ook raamverf dat je er als een sticker weer vanaf kan halen.

    ik maak die dingen zelf altijd en kan je gewoon doen op een insteekhoes.

    de verf kan je kopen in een hobbywinkel. moet je wel even goed navragen want je heb een flesje met contuur nodig daar kan je de lijnen mee maken en met de andere verf kan je ze inkleuren.

    als je nog meer vragen er over heb wil ik ze wel beantwoorden hoor.

    groet esther

  • sandra

    Ik gebruik altijd gewoon vingerverf!

  • Janss

    Om de eerste lijnen te zetten kun je een whitewash stift gebruiken gaat er zo vanaf.

    ( voor zo'n white bord)

    Gebruik plakaat verf ik haal het altijd bij de speelgoed winkel en dan heb je iets van 6 kleuren voor 2 euro en die haal je met een spons en wat water zo van het raam.

    Ik heb geen gordijnen voor mijn achterraam en ik beschilder hem altijd in thema's

    nu komt er een herfst tekening op en iedereen vind dat leuk.

    En vooral met de kerst dan schilder ik er huisjes op en dan doe ik er watten

    voor langs met lichtjes erin.

    Veel plezier Janss

  • Debbie

    Ik ben ook druk met raamverf bezig. Vandaar dat ik hier uit kwam.

    Ik doe het momenteel met een raamverfset van SES. Werkt ideaal.

    Plakaatverf heb ik ook al vaker van gehoord. Maar volgens mij moet je plakaatverf rechtstreeks op het raam gebruiken, en dat hoeft niet met raamverf. Heeft voor- en nadelen.

    Met raamverf is het moeilijker om een grotere tekening te maken (sheets zijn klein, en je moet het formaat ook nog maar kunnen printen). Maar je kunt het wel steeds beetje bij beetje doen.