bouwtekening van kop van jut

  • jac van Deuzen

    ik ben op zoek naar een tekening van een eenvoudig kop van jut.

    Kun jij me een tekening toesturen?

  • Sylvia

    Beste Hans,

    Heb jij inmiddels iets van Oscar ontvangen? Ik ben nog in afwachting en hoop dat jij mij misschien verder kan helpen.

    Alvast bedankt!!

    Gr. Sylvia

    Oranjevereniging

  • Peter

    Zou ik de fotos ook mogen ontvangen wil er 1 gaan maken voor het animatie team op de camping

    gr Peter

  • Erik

    Bonjour Oscar.

    Enige tijd geleden hebben we het nuttige met het aangename weten te combineren en zijn een kilometertje of 1000 ten zuiden van Nederland gaan wonen.

    Aangezien het in je “moerstaal” toch soms wat makkelijker praat kijk ik regelmatig nog op Nederlandse sites. Op de lagere school waar onze zoon bivakkeert hebben ze het idee opgevat om voor het schoolfeest een kop van jut te maken. Het enige probleem is dat ze goed zijn in de ideeën maar slecht in het uitwerken hiervan.

    Er werd mij dus gevraagd of ik het zou willen doen en je snapt het al,ik heb dus iets te snel ja gezegd en moet dus op zoek naar een tekening.

    Ik ben op deze pagina terecht gekomen en zie dat je er ook eentje aan het maken bent. De vraag is dus simpel: zou je me een of enkele foto's kunnen/willen opsturen zodat de kinderen hier binnenkort ook de kop kunnen raken? Mocht er nog iemand anders zijn die dit leest waar kan ik een bel vinden?

    groeten vanuit een zonnig stukje Frankrijk.

    ERIK

  • Marcel Hendriks

    Wij zijn op zoek naar bouw tekeningen van de kop van jut.

    Wij doen dit jaar voor de 26e keer mee met de septemberfeesten in Ruurlo en willen graag een kop van jut op onze optochtwagen maken.

    Wie kan mij helpen aan bouw tekeningen.

    Met vriendelijke groenten

    Marcel Hendriks

    06-54950465

  • Kevin

    Iemand een bouwtekening voor een kop van jut ??

  • Michèle

    Mijn vader werkte vroeger bij de kermis bij de kop van jut,

    Ik zou er graag nu 1 voor hem willen maken!

    Zou u mij de bouwtekening kunnen sturen?

    groetjes

  • Cees

    Hallo Oscar,

    Ik ontvang graag wat foto's van de bouw van de kop van jut. Ik moet er ook een maken voor 27 april (30 april) koningsdag.

    Alvast bedankt,

    Groet,

    Cees Klooster

    Amstelveen

  • Mickuylebroeck

    zou u of iemand me een bouwtekening willen doorsturen voor een kop van jut ?

    alvast bedankt

    mickellhuylebroeck@gmail.com

  • Ben Chevalier

    Hey kun je mij deze foto's en tips ook doorsturen aub? Ik wil ook 1 bouwen.

    Groetjes

    Ben