kaartenstandaard

  • marjan

    Hallo,

    Weet iemand toevallig waar je een kaartenstandaard kunt kopen om kaarten voor de verkoop aan te bieden, je weet wel, zo een als je ook in winkels ziet. We willen op een marktje zelf onze eigen gemaakte kaarten in de verkoop doen, en zo kunnen we ze overzichtelijk neerzetten, of heeft iemand soms een idee hoe we ze anders tentoon kunnen stellen?

  • Irene

    Hallo Marjan, ik heb vorig jaar ook op een creatieve markt gestaan met o.a kaarten.

    Ik had ook een standaard mee, deze zijn trouwens heel erg duur in aanschaf. ong. vanaf 300,00 euro.

    Mijn man heeft er zelf 1 voor mij gemaakt.

    Nu zal ik je zeggen dat een standaard op een markt niet echt werkt, althans toen niet.

    Ik zal je een paar tips geven, als je omgekeerde dozen op je kraam plaats met daarover heen een lap stof , dan kan je ook op de verhogingen iets zetten, zo van hoog naar laag. en ervoor.

    span ook een lijntje daar kan je weer kaarten aan op hangen.

    Mandjes met kaarten doen het ook goed.

    Je moet al geluk hebben om een standaard te vinden, hou goed in de gaten als er winkel leeg komt. Dan zou je er op een goedkope manier aan kunnen komen.Je kan een foto van mijn kraam bekijken op onderstaande link, en dan in het album creatieve markt 2 september, daar kan je een beetje zien wat ik bedoel.

    Succes op je markt. groetjes Irene.

    http://www.picturetrail.com/amandel

  • hanneke

    hallo Marjan. In Alkmaar is een ,,winkel,, waar je voor een redelijke prijs kaartenstandaards kan kopen. Vanaf 12 euro en duurder.groetjes hanneke

  • viola letschert

    graag zou ik willen weten of deze standaart ook voor 3d kaarten is